Äijäpäivä

Mitä?

Äijäpäivä on jo useamman vuoden ajan ollut MLL Askolan yhdistyksen (joka toisen) vuoden kohokohta. Pienten ja vähän isompienkin iloksi yhteen on koottu kaikenlaista pörisevää ja pärisevää nähtävää.

Vuosittain tapahtuman luonne hieman muuttuu riippuen aina kulloisista järjestäjistä ja vapaaehtoisista. Jokainen voi liittyä seuraan ja tehdä tapahtumasta itsensä näköisen.

Missä?

Isolla pirtillä Askolan kirkonkylällä.

Milloin?

Loppukesän sunnuntaina. Vuonna 2018 Äijäpäivä oli 19.8. Tutustu: vuoden 2018 Äijäpäivän Facebook-tapahtuma.

Mukaan järjestämään?

Onko sinulla hyvä ajatus ohjelmaan? Haluatko lahjoittaa aikaa lasten, ja vähän vanhempienkin iloksi? Ota yhteyttä MLL Askolan hallitukseen, jotta pääset mukaan suunnittelutiimiin!

Sähköposti: mllaskola@gmail.com

Facebookissa: www.facebook.com/mllaskola

Osa aktiviteeteista on ilmaisia ja osasta aktiviteetin vastaaja perii maksun. Maksut on selkästi ilmoitettu. Sisäänpääsy alueelle on täysin ilmasta.