Äijäpäivä 2018

Koko lapsiperheen Äijäpäivä vol. 7 tulee taas! Jo useana vuotena järjestetty Äijäpäivä järjestetään Askolassa tänäkin vuonna. Nimestään huolimatta ajanvietettä on koko perheelle. Sisäänpääsy alueelle on täysin ilmasta ja rastirataan osallistuminen on niin ikään ilmaista.

Kurkkaa myös Äijäpäivän Facebook-tapahtuma.

Tervetuloa!

Sunnuntaina 19.8.2018 klo 10–13.
Iso-Pirtti, Askolantie 48, Askola.

Äijäpäivä 2018

Äijäpäivän ohjelma

10.00–13.00  Koneet kentällä ja kahvio auki

10.00–12.30 Askolan äijä -kisan rastit avoinna

11.00–12.30  Taikuri Eemeli Uljas esittelee lähitaikatemppuja salissa

12.55            Arvotaan äijärasteihin osallistuneiden kesken palkinto

13.00            Kiitos!

Muuta nähtävää koko perheelle

Avoinna koko äijäpäivän ajan:

• Pomppulinna
    • Sumopainiasut, aikuisten ja lasten koko
    • Angry birds -ritsa
    • Lennokit ja karkkisade
    • Ajoneuvoesittely (on vanhaa, uutta, hinausautoa, traktori, kaivuri...)
    • Poliisi (kiirevarauksella)
    • Kasvomaalausta

Ruokahuolto

• Buffetti
    • Partiolaisten lettuja
    • Grillimakkaraa á la Wotkin's
    • Lakua

Tapahtumasta tarkemmin

• Näytteille saapuu erilaisia ajoneuvoja; ainakin pari traktoria ja kaivuria, bändibussityyppinen linja-auto. Poliisit pistäytyvät paikalla, mikäli työtilanne sallii.
      • Nelipyöräisten lisäksi Porvoon ilmaislukerho esittelee pienoislentokoneita.
      • Klo 10–12.30 on mahdollisuus osallistua Äijä-rasteille. Tänä vuonna rastit suorittamalla osallistuu pääpalkinnon arvontaan. Rasteja on eri tasoisia ja kisailuun saavat osallistua lapset ja vanhemmat, mummot ja vaarit.
      • Sisätiloissa vähän isommat lapset ja miksei aikuisetkin voivat kokeilla sumopainipukuja.
      • Ruokahuoltoa varten kannattaa varata muutama lantti taskunpohjalle. Syötävää saa buffetista, makkaragrillistä tai partiolaisilta. Myös lakumyyjä on paikalla.

Toivottavasti sää suosii suunnitelmia!

Päätukijat

Äijäpäivä ei olisi mahdollinen ilman tukijoita. Tähän mennessä vuoden 2018 äijäpäivää ovat jo tukemassa seuraavat tahot:

Mukaan järjestämään?

Onko sinulla hyvä ajatus ohjelmaan? Haluatko lahjoittaa aikaa lasten, ja vähän vanhempienkin iloksi? Ota yhteyttä MLL Askolan hallitukseen, jotta pääset mukaan suunnittelutiimiin!

Sähköposti: mllaskola@gmail.com

Facebookissa: www.facebook.com/mllaskola