Perhekahvila

Tervetuloa MLL Askolan perhekahviloihin!

Perhekahvila on kaikille vanhemmille ja lapsille avoin paikka, jossa pääsee tapaamaan muita lapsiperheitä kahvikupposen ääressä ja mukavan toiminnan merkeissä.

Vuonna 2024 perhekahvilat toimivat Askolassa kirkonkylällä ja Monninkylässä.

Muutokset aikoihin ovat mahdollisia ja niistä tiedotetaan ensimmäisenä MLL  Askola -nimisessä Facebook-ryhmässämme.

Olet tervetullut mukaan perhekahviloidemme avausrinkiin! Otamme mielellämme mukaan lisää apulaisia avaamaan ja sulkemaan kahvilamme ovia, auttamaan kahvinkeitossa ja luomaan sisältöä toimintaan. Ilmoittaudu mukaan kahvilalla tai ota meihin yhteyttä!

Kahvilassa on aina mahdollisuus leikkiin, piirtämiseen / askarteluun ja peleihin yhdessä, oman huoltajan valvomana. Tarjolla on mm. kahvia/teetä, mehua ja pientä purtavaa. Kahviraha 1 € / perhe.

Tervetuloa!

Aikataulut ja tilat vuonna 2024:

KIRKONKYLÄN PERHEKAHVILA
kohtaamo, Askolan kirkonkylän vanhalla koululla, Askolantie 33, 07500 Askola.

Perjantaisin kello 9.30-11.30.
Lisätiedot Tuija, 040 0229966

MONNINKYLÄN PERHEKAHVILA
Monninkylän Nuorisoseuran talolla HELKAMÄESSÄ, Helkamäentie 34, Monninkylä
Keskiviikkoisin klo 9.30–11.15
(koulun loma-ajat kahvilakin on mahdollisesti kiinni)
Lisätiedot Mirva, 040 8372 868

Perhekahvilalla kävijä, liity mukaan MLL Askola -ryhmään! Siellä tiedotamme muutoksista ja lisäohjelmasta kaikissa kahviloissamme.

Perhekahvilavastaava Tuija, puh. 040 0229966

Otathan yhteyttä, jos sinulla olisi mahdollista olla mukana perhekahviloiden toiminnan ylläpitämisessä, osallistumalla kahvin keittoihin, ovien avaamisiin tai sulkemisiin.

Kuva: Anna Autio
Iltaperhekahvila syksyllä 2018.