Tietoa yhdistyksestä

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Askolan yhdistys ry (MLL Askola) järjestää toimintaa askolalaisille lapsille, nuorille ja perheille. Lähde mukaan toteuttamaan ja tukemaan toimintaa!

Ideat toiminnasta ovat tervetulleita!

Arvot ja tavoitteet

Mannerheimin lastensuojeluliiton Askolan yhdistys ry  edistää toiminnallaan erityisesti askolalaisten lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia. Tavoitteena on edistää ja vaikuttaa lasten, nuorten ja perheiden arkisiin asioihin  ja toteuttaa erilaista toimintaa.

Yhdistys toimii Mannerheimin Lastensuojeluliiton arvopohjalta, jossa lapsen etu ja turvallinen kasvuympäristö ovat pääasia.

Yhdistyksen jäseniksi ja toimintaan ovat tervetulleita kaikki yhdistyksen arvot hyväksyvät henkilöt ikään tai sukupuoleen katsomatta.

Kerro meille millaista toimintaa Sinä kaipaat!