Perheliikunta

Perheliikuntaa Askolan koulun liikuntasalissa maanantaisin kello 18-19

Perheliikuntavuoro on tarkoitettu koko perheelle, eli lapset ja nuoret liikkuvat aina oman aikuisen vastuulla ja valvonnassa.

Lukukauden 2023-2024 perheliikuntavuoro on maanantaisin kello 18 alkaen. Noin 18.50 alamme yhdessä siivota välineitä pois.

Koulun loma-aikoina myös perheliikunta on yleensä tauolla.

Omat tossut ja juomapullot mukaan!

Välineitä otetaan esille osallistujien mukaan. Tarjolla on mm. puolapuut, köydet, renkaat, palloiluvälineitä, hyppynaruja, patjoja. Voit ottaa myös omia välineitä mukaan, esim. keppihevosia.

Tarkempaa ilmoittelua perheliikuntavuoron teemoista sekä mahdollisista peruuntumisista löytyy MLL Askola -Facebook-ryhmästä.

Osoite: Askolan koulu, Linnankoskentie 49, 07500 Askola. Sisäänkäynti saliin Askola-Areenan puoleiselta sivulta eli hiekkakentän puolelta.

Kuva: Jani Laukkanen